معرفی دکتر روح الله شیخ ابومسعودی، مدیر منابع انسانی گروه صنعتی ظریف مصور

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی دکتر روح الله شیخ ابومسعودی، مدیر منابع انسانی گروه صنعتی ظریف مصور

دکتر روح الله شیخ ابومسعودی، یکی از مدیران مطرح منابع انسانی است که در حال حاضر مدیریت منابع انسانی گروه صنعتی ظریف مصور را بر عهده دارد. علاوه بر این، او در زمینه کوچینگ، تدریس و مشاوره نیز فعالیت می‌کند.

مسیر شغلی و سوابق کاری

برای آشنایی بیشتر با این متخصص منابع انسانی به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

کارشناس تضمین کیفیت در شرکت ریسندگی همدانیان

روح الله شیخ ابومسعودی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1379 با کار پاره‌وقت در شرکت ریسندگی همدانیان در اصفهان آغاز کرد. همکاری با این شرکت تا سال 1384 ادامه پیدا کرد.

مدیر تضمین کیفیت در گروه صنعتی گیتی پسند

دکتر شیخ ابومسعودی در سال 1385 همکاری تمام‌وقت خود را به‌عنوان مدیر تضمین کیفیت با گروه صنعتی گیتی پسند آغاز نمود. گروه صنایع گیتی پسند در زمینه‌های مرتبط با تاسیسات ساختمانی فعالیت می‌کند. وی تا پایان سال 1388 مدیریت تضمین کیفیت این گروه صنعتی را بر عهده داشت.

مشاور مدیرعامل در گروه صنعتی شفیق

آقای شیخ ابومسعودی از سال 1388 تا شهریورماه سال 1393 به فعالیت در حوزه آکادمیک پرداخته و در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تدریس می‌کرد. سپس او به‌عنوان مشاور مدیرعامل، همکاری خود را با گروه صنعتی شفیق به‌صورت پاره‌وقت آغاز نمود.

شفیق گروه صنعتی و بازرگانی دانش‌محور است که به فعالیت در زمینه تامین، تولید، بازاریابی و فروش انواع ورق‌های فومیزه، چوب، دکوراسیون داخلی، تجهیزات و مصنوعات مرتبط با آن و همچنین محصولات و مواد اولیه پلیمری می‌پردازد. این همکاری تا سال 1395 به طول انجامید.

مدیر تضمین کیفیت در گروه صنعتی آریا

او از مردادماه سال 1395 تا تیرماه سال 1396 به‌عنوان مدیر تضمین کیفیت گروه صنعتی آریا به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه داد.

مدیرعامل مرکز سلامت ایرانیان

دکتر شیخ ابومسعودی در ادامه فعالیت حرفه‌‌ای خود، بیش از یک سال، مدیریت مرکز سلامت ایرانیان در اصفهان را بر عهده داشت.

مشاور مدیریت منابع انسانی در آبان بسپار

وی از ابتدای سال 1399، همکاری خود را با شرکت آبان بسپار توسعه آغاز کرد. آبان بسپار یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های انواع محصولات (لوله، سازه، قطعه و بسته‌بندی) پلاستیکی و بتنی و ارائه‌دهنده خدمات فنی و اجرایی است. این همکاری پاره‌وقت تا اردیبهشت سال 1401 ادامه پیدا کرد.

مدیر منابع انسانی در شرکت ظریف مصور

دکتر شیخ ابومسعودی از سال 1396 مدیریت منابع انسانی شرکت ظریف مصور را بر عهده گرفته و در حال حاضر نیز در همین موقعیت شغلی، مشغول به فعالیت است.

برای مشاهده لینکدین روح الله شیخ ابومسعودی کلیک کنید.

روح‌الله شیخ ابومسعودی؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین Back to Work

دکتر روح‌الله شیخ ابومسعودی که تجربه‌های موفقی در زمینه مدیریت منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین Back to Work است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی (human resources) مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون روح‌الله شیخ ابومسعودی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغلتان را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های دکتر شیخ ابومسعودی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه