معرفی سمیرا نمازی، کارشناس منابع انسانی و استعدادیابی

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی سمیرا نمازی، کارشناس منابع انسانی و استعدادیابی

خانم سمیرا نمازی یکی از متخصصین مطرح منابع انسانی و استعدادیابی و جذب استعداد کشور به شمار می‌رود و نزدیک به یک دهه است که در این حوزه فعالیت می‌کند. او در حال حاضر به‌عنوان کارشناس منابع انسانی در شرکت توسن مشغول به کار است. در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این فعال حوزه HR، به بررسی تحصیلات و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

تحصیلات

سمیرا نمازی دوره کارشناسی خود را در دانشگاه شیراز گذرانده و در این دانشگاه به تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر پرداخته است. اما او در ادامه مسیر حرفه‌ای خود به حوزه منابع انسانی و مدیریت علاقه‌مند شده و تحصیلات خود را در رشته مدیریت اجرایی دانشگاه تهران ادامه دادند.

مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای

سمیرا نمازی نزدیک به یک دهه است که به‌عنوان کارشناس منابع انسانی با شرکت توسن همکاری می‌کند و در این مدت، توانسته است به تجربه‌ها و دستاوردهای بسیاری دست پیدا کند.

شرکت توسن (توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین) به‌عنوان بزرگ‌ترین اکوسیستم خصوصی فناوری اطلاعات ایران شناخته می‌شود. گروه توسن که بیش از دو دهه از تاسیس آن در حوزه صنعتی و مالی کشور می‌گذرد، شرکتی پیشرو در ارائه راهکارهای بانکی و پرداخت الکترونیک ایران به شمار می‌رود.

سمیرا نمازی به‌عنوان یک کارشناس منابع انسانی در این شرکت، وظیفه انجام همه فرایندهای مرتبط با منابع انسانی گروه توسن از جذب و استخدام کارکنان جدید تا حفظ و توسعه کارکنان فعلی را بر عهده دارد.

پیداکردن افرادی توانمند و مستعد برای موقعیت‌های شغلی مختلف شرکت، بررسی رزومه‌های کارجویان، انتخاب متقاضیان منتخب و انجام مصاحبه استخدامی با آن‌ها، مسئولیت آموزش و توضیح نکات و فرهنگ سازمانی به کارکنان جدید، حفظ نیروهای مستعد موجود و همچنین مدیریت فرایند استعفا، خروج و یا بازنشستگی کارکنان، از جمله وظایف سمیرا نمازی در سمت کارشناسی منابع انسانی شرکت توسن به شمار می‌رود.

علاوه بر این، خانم نمازی توانایی‌ها و مهارت‌های سخت و نرم مختلفی در حوزه فعالیتی خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مهارت در زمینه منابع انسانی، جذب و استخدام، تفکر انتقادی، استعدادیابی و جذب استعداد و برندینگ منابع انسانی اشاره کرد. نزدیک به یک دهه سابقه کاری و داشتن مهارت‌های مرتبط با حوزه منابع انسانی، او را به یکی از متخصصین مجرب منابع انسانی، استعدادیابی و جذب استعداد تبدیل کرده است.

برای مشاهده لینکدین سمیرا نمازی کلیک کنید.

سمیرا نمازی؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

سمیرا نمازی که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون سمیرا نمازی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های سمیرا نمازی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه