معرفی احسان خسروی، مسئول جذب و استخدام در شرکت گلستان

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی احسان خسروی، مسئول جذب و استخدام در شرکت گلستان

آقای احسان خسروی به‌عنوان یکی از فعالان حوزه منابع انسانی در تهران شناخته می‌شود. ایشان ضمن فعالیت در حوزه جذب و استخدام نیروهای کاری در مشاغل مختلف، دارای دانش و تخصص کافی برای توسعه منابع انسانی شرکت‌ها هستند.

آقای خسروی با شناسایی و معرفی فرصت‌های آموزشی، تأثیر غیرقابل‌انکاری بر روند ارتقای سطح دانش و مهارت‌های نیروهای کاری داشته است. از دیگر حوزه‌های کاری موردتوجه در کارنامه‌ حرفه‌ای آقای احسان خسروی، می‌توان به فرآیند مدیریت نیروهای بااستعداد و متخصص اشاره کرد.

همچنین برگزاری مصاحبه‌های کاری با متقاضیان استخدامی، از دیگر فعالیت‌های موردتوجه در حوزه کاری آقای احسان خسروی است. در حقیقت آقای خسروی یکی از کارشناسانی هستند که نقش مستقیمی در جذب و استخدام مدیران کلیدی در سازمان‌ها دارند. ایشان با همسوسازی استخدام‌های جدید، نقش مهمی در افزایش توانمندی‌های شرکت‌ها ایفا می‌کنند.

کمپین back to work

فعالیت در حوزه جذب و استخدام، ایشان را به یکی از کارشناسان صاحب‌نظر جهت بررسی نمونه رزومه کاری کارجویان تبدیل کرده است. به شکلی که آشنایی با شرح وظایف و مسئولیت‌ها در مشاغل مختلف، موجب شده است تا آقای خسروی بتوانند مشاوره‌های شغلی مناسبی را به افراد جویای کار ارائه دهند.

تحصیلات احسان خسروی

آقای احسان خسروی دارای مدرک کارشناسی در حوزه مطالعات رسانه و ارتباطات، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی هستند.

سوابق کاری و تجربیات احسان خسروی

در سوابق کاری آقای احسان خسروی، سابقه همکاری با شرکت بام پردازش تهران مشاهده می‌شود. آقای خسروی با فعالیت در جایگاه شغلی مسئول جذب و استخدام در شرکت بام پردازش تهران، نقش مهمی در جذب نیروهای کاری در مشاغل حوزه فناوری اطلاعات داشته است.

همچنین آقای خسروی در ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی، در هلدینگ گلستان مشغول به کار شده است. ایشان هم‌اکنون با فعالیت در حوزه جذب و استخدام، مسئول جذب نیروهای کاری متخصص در شرکت گلستان هستند.

بررسی رزومه‌های ارسالی کارجویان در مشاغل موردنیاز شرکت و انتخاب مناسب‌ترین گزینه استخدامی برای کار در شرکت گلستان، ازجمله مهم‌ترین اقدامات آقای خسروی در این مجموعه است. برای مشاهده لینکدین احسان خسروی کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

اگر به دوران بیکاری خود به‌عنوان فرصتی برای افزایش توانمندی‌ها و زمانی برای کسب آمادگی جهت کار در شرکت‌های معتبر نگاه می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال کنید.

در این صورت کارشناسان فعال در حوزه منابع انسانی مانند آقای احسان خسروی، رزومه کاری شما را موردبررسی قرار می‌دهند. درنتیجه می‌توانید با اصلاح نواقص موجود در رزومه کاری خود، شانس خود را برای کاریابی و استخدام شدن در شرکت‌های معتبر افزایش دهید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه