معرفی شیوا غلام نژاد،Senior HRBP در صافولا بهشهر و طلوع پخش آفتاب

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی شیوا غلام نژاد،Senior HRBP در صافولا بهشهر و طلوع پخش آفتاب

شیوا غلام نژاد یکی از متخصصین مطرح منابع انسانی و استعدادیابی و جذب استعداد کشور به شمار می‌رود و نزدیک به دو دهه است که در این حوزه فعالیت می‌کند. او در حال حاضر به‌عنوان Senior HRBP در شرکت صنعتی صافولا بهشهر و طلوع پخش آفتاب مشغول به کار است.

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این فعال حوزه HR، به بررسی مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای

شیوا غلام نژاد مدرک تحصیلی خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است. غلام نژاد در ابتدای مسیر حرفه‌ای خود بیش از دو سال در شرکت France Rescal Wire به‌عنوان Accountant & Marketing Coordinator به فعالیت پرداخت.

وی در ادامه مسیر شغلی خود به شرکت صافولا (Savola) پیوست. مجموعه صافولا، هلدینگ بین‌المللی تولید مواد غذایی عربستان سعودی با زیرمجموعه‌هایی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا است. شرکت‌های صنعتی بهشهر و مارگارین نیز با پیوستن به این مجموعه، شرکت صافولا بهشهر را بنیان‌گذاری نموده و در زمینه تولید و عرضه روغن گیاهی برای مصارف خانگی و صنفی به فعالیت پرداختند. شرکت صافولا بهشهر در حال حاضر محصولات خود را با برندهای تجاری لادن، نسترن و بهار، تولید و عرضه می‌کند.

شیوا غلام نژاد از 18 سال پیش تاکنون با این شرکت همکاری کرده و در این مدت، با فعالیت در موقعیت‌های شغلی مختلف، به تجربه‌ها و دستاوردهای بسیاری دست‌یافته است. در ادامه درباره سمت‌های مختلف او در این شرکت، توضیح خواهیم داد.

CEO – Central Asia Office Manager

غلام نژاد در ابتدای همکاری خود با این مجموعه، به‌عنوان مدیرعامل دفتر آسیای مرکزی در شرکت صافولا بهشهر، مشغول به کار شد. فعالیت او در این موقعیت شغلی به مدت 10 سال ادامه پیدا کرد.

HR and Administration Manager

او در ادامه همکاری با شرکت صافولا، به مدت سه ماه عضو کمیته ریسک این شرکت بود و سپس به‌عنوان مدیر منبع انسانی و اداری در یکی از شرکت‌های تابعه صافولا بهشهر (شرکت طلوع پخش آفتاب) به فعالیت خود ادامه داد. این همکاری نزدیک دو سال به طول انجامید.

Talent Acquisition and Development Manager

شیوا غلام نژاد در ادامه فعالیت خود در حوزه منابع انسانی، به مدت شش ماه وظیفه مدیریت توسعه و استعدادیابی دفتر آسیای مرکزی صافولا را برعهده داشت.

Talent Acquisition and Development Senior Manager

وی گام بعدی مسیر شغلی خود را با فعالیت به‌عنوان مدیر ارشد توسعه و استعدادیابی در دفتر آسیای مرکزی صافولا برداشت. فعالیت او در این موقعیت شغلی، به مدت 9 ماه ادامه پیدا کرد.

HRBP Senior Manager

غلام نژاد در ادامه مسیر شغلی خود، بیش از سه سال در شرکت طلوع پخش آفتاب (شرکت تابعه صافولا بهشهر) به‌عنوان HRBP Senior Manager فعالیت کرد. وی نزدیک به سه سال است که این سمت را در شرکت صافولا بهشهر نیز برعهده دارد.

او در حال حاضر به‌عنوان HRBP Senior Manager در شرکت طلوع پخش آفتاب و صافولا بهشهر، به فعالیت می‌پردازد.

برای مشاهده لینکدین شیوا غلام نژاد کلیک کنید.

شیوا غلام نژاد؛ یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک (back to work)

شیوا غلام نژاد که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون شیوا غلام نژاد، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل‌نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های شیوا غلام نژاد و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه