معرفی حافظ ملاعباسی، مدیر منابع انسانی در الوپیک

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی حافظ ملاعباسی، مدیر منابع انسانی در الوپیک

آقای حافظ ملاعباسی یکی از مدیران منابع انسانی در تهران است. ایشان با کسب دانش و تجربه‌های مختلف در حوزه منابع انسانی، وظیفه هدایت و مدیریت تیم منابع انسانی شرکت‌ها را بر عهده دارند. از‌آنجایی‌که بخش منابع انسانی در شرکت‌های بزرگ و معتبر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سازمانی شناخته می‌شود، آقای ملاعباسی می‌کوشد تا با تفکری خلاقانه به رویکردهای منابع انسانی توجه نماید.

به عقیده آقای حافظ ملاعباسی، استفاده از مهارت‌های نرم در کنار دانش تخصصی در حوزه منابع انسانی، می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش‌های پیش روی سازمان‌ها درزمینه منابع انسانی باشد. به همین دلیل ایشان تأکید ویژه‌ای بر استفاده از مهارت‌هایی مانند توانایی حل مسئله، خلاقیت و مدیریت زمان، در حوزه‌های کاری مختلف دارند.

کمپین back to work

بر همین اساس ایشان در هنگام رویارویی با چالش‌های مختلف منابع انسانی، تصمیمات کاری مناسبی را اتخاذ می‌نماید. یکی دیگر از دلایلی که می‌توان برای موفقیت و پیشرفت کاری آقای حافظ ملاعباسی در حوزه منابع انسانی به آن اشاره نمود، انگیزه و علاقه ایشان برای کار و فعالیت در این حوزه کاری است.

از نگاه آقای حافظ ملاعباسی، برقراری تعامل سازنده با سایر افراد در جهت حل مسائل مختلف و ایجاد راه‌حل‌های مناسب و منطقی، یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های کاری برای فعالیت در حوزه منابع انسانی است. از دیگر نقاط قوت آقای ملاعباسی در این زمینه کاری، می‌توان به فعالیت ایشان در بخش‌های اقتصادی مختلف اشاره کرد.

به شکلی که ایشان با فعالیت در شرکت‌های مختلف، توانسته است شناخت خوبی از حوزه‌های کاری موردتوجه شرکت‌ها بدست آورد. به همین دلیل می‌توان آقای ملاعباسی را یکی از کارشناسان و مدیران حوزه منابع انسانی دانست که توانایی قابل‌توجهی در ارائه مشاوره‌های شغلی، به افراد جویای کار در کشور دارا است.

سوابق تحصیلی آقای حافظ ملاعباسی

آقای حافظ ملاعباسی دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه شهید چمران اهواز است. همچنین ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه علامه طباطبایی است. آقای عباسی با ادامه تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی، موفق به اخذ مدرک تحصیلی دکتری از دانشگاه لرستان شده است.

سوابق کاری و تجربیات آقای حافظ ملاعباسی

کار در آژانس تبلیغاتی کانون ایران نوین را می‌توان نقطه شروعی برای فعالیت‌های حرفه‌ای آقای حافظ ملاعباسی دانست. ایشان در ادامه با کار در شرکت اطلاعات فناوری جهانی پارس (اینفوتک)، در جایگاه شغلی سرپرست تحقیقات بازار فعالیت داشته است.

از دیگر سوابق کاری آقای حافظ ملاعباسی، می‌توان به فعالیت در شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه (شرکت فولاد هیربد) اشاره کرد. ایشان در جایگاه شغلی توسعه‌دهنده منابع انسانی و به‌عنوان سرپرست منابع انسانی، با شرکت صنایع فولاد هیربد زرندیه همکاری داشته است. در ادامه به برخی دیگر از سوابق کاری آقای ملاعباسی اشاره خواهیم کرد:

  • مدیر منابع انسانی در آژانس تبلیغاتی طرح ایده (2016 الی 2020 میلادی)
  • توسعه‌دهنده منابع انسانی در سازمان فضایی ایران (2019 الی 2021 میلادی)
  • مدیر و مشاور منابع انسانی در مکتب‌خونه (2019 الی 2021 میلادی)

همچنین آقای حافظ ملاعباسی هم‌اکنون به‌عنوان مدیر منابع انسانی، در شرکت الوپیک مشغول به فعالیت هستند. برای مشاهده لینکدین حافظ ملاعباسی کلیک کنید.

کمپین بک تو ورک

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که می‌توانید برای سرعت بخشیدن به فرآیند کاریابی خود انجام دهید، ارتقای کیفیت رزومه کاری است. با ارسال نمونه رزومه کاری خود به کمپین بک تو ورک (Back to work)، می‌توانید از راهنمایی‌های ارزشمند مدیران منابع انسانی مانند جناب آقای حافظ ملاعباسی، در جهت رفع نواقص احتمالی در رزومه خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه