معرفی حمیدرضا فرحزادی، هم‌بنیان‌گذار شرکت سنجمان و مشاور منابع انسانی

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی حمیدرضا فرحزادی، هم‌بنیان‌گذار شرکت سنجمان و مشاور منابع انسانی

حمیدرضا فرحزادی یکی از کارشناسان باسابقه در حوزه منابع انسانی است. ایشان هم‌بنیان‌گذار شرکت سنجمان و یکی از مشاوران حوزه منابع انسانی در کشور هستند. در حقیقت حمیدرضا فرحزادی یکی از مدیران منابع انسانی است که در جهت ارائه راه‌کارهای نوین در حوزه منابع انسانی فعالیت دارد.

ایشان با ارائه راه‌حل‌های سریع و مقرون‌به‌صرفه، در جذب متخصصان و نیروهای کاری کارآمد به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف کمک می‌کنند. یکی از مهم‌ترین اقدامات آقای حمیدرضا فرحزادی در حوزه منابع انسانی، ارائه نرم‌افزار سنجمان است.

همچنین آقای حمیدرضا فرحزادی به دلیل داشتن تسلط بر امور جذب و استخدام، یکی از بهترین متخصصان حوزه منابع انسانی برای بررسی رزومه‌های کارجویان در مشاغل مختلف است. ایشان به دلیل تسلط خود به نحوه کار نرم‌افزارهای ردیابی متقاضیان شغلی (ATS)، می‌توانند بهترین مشاوره استخدامی را برای ارتقای رزومه کارجویان ارائه دهند.

کمپین back to work

تحصیلات حمیدرضا فرحزادی

حمیدرضا فرحزادی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران است. ایشان مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت منابع انسانی، از دانشگاه تهران دریافت کرده است. همچنین آقای حمیدرضا فرحزادی با ادامه تحصیل در حوزه منابع انسانی، موفق به اخذ مدرک دکتری خود از دانشگاه UCLA شده است.

سوابق کاری و تجربیات حمیدرضا فرحزادی

آقای حمیدرضا فرحزادی در سال 2017 میلادی، شرکت سنجمان را راه‌اندازی کرده است. ایشان به‌منظور کمک به کارفرمایان و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در جذب بهترین نیروهای کاری، نرم‌افزار سنجمان را در حوزه منابع انسانی معرفی نمود.

نرم‌افزار سنجمان را می‌توان راه‌کاری نوین در حوزه منابع انسانی دانست که منجر به صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه‌های شرکت‌ها می‌شود. مدیران و مسئولان منابع انسانی شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سنجمان، فرآیند جذب و استخدام خود را بهبود بخشند.

جذب بهترین نیروهای کاری در کنار سنجش عملکرد کارکنان به شکل منظم و هدفمند، از مهم‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان مختلف است. آقای حمیدرضا فرحزادی با ارائه نرم‌افزار سنجمان، فرآیند انتشار آگهی‌های استخدامی و بررسی رزومه‌های دریافتی کارجویان را تسهیل نموده است.

یکی از راه‌کارهای نوین آقای حمیدرضا فرحزادی در نرم‌افزار سنجمان، امکان تعریف دقیق هر جایگاه‌ شغلی است. به شکلی که با استفاده از نرم‌افزار سنجمان، مدیران به‌راحتی می‌توانند وظایف و مسئولیت‌های افراد را مشخص کرده و هماهنگی بین اعضای سازمان را ارتقا بخشند.

آقای حمیدرضا فرحزادی با ارائه انواع مختلفی از آزمون‌های شخصیت شناسی، استعدادیابی و روانشناسی در نرم‌افزار سنجمان، امکان شناسایی افراد شایسته برای جذب و استخدام در هر سازمان را فراهم کرده است. امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای جذب نیروهای کاری جدید، از این نوع از نرم‌افزارهای منابع انسانی استفاده می‌کنند.

این سیستم‌های منابع انسانی با بررسی هدفمند تمام رزومه‌ها، امکان شناسایی بهترین گزینه استخدامی را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کنند. اگر قصد دارید رزومه شما مورد تأیید این نوع از نرم‌افزارها قرار گیرد، بهتر است رزومه خود را برای کمپین بک تو ورک ارسال کنید.

برای مشاهده لینکدین حمیدرضا فرحزادی کلیک کنید.

حمیدرضا فرحزادی و کمپین بک تو ورک جاب ویژن

ساخت یک رزومه حرفه‌ای و استاندارد، یکی از مهم‌ترین اقدامات شما برای جلب نظر کارفرما در فرآیند کاریابی است. جهت اصلاح و ویرایش رزومه خود، می‌توانید نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال کنید.

در این صورت کارشناسان خبره در حوزه منابع انسانی مانند آقای حمیدرضا فرحزادی، رزومه شما را موردبررسی قرار خواهند داد. به شکلی که با شناسایی نواقص احتمالی در رزومه خود، می‌توانید از پیشنهادات سازنده کارشناسان منابع انسانی برای ارتقای کیفیت نمونه رزومه کاری خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه