معرفی لیدا دبیری، مشاور منابع انسانی

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی لیدا دبیری، مشاور منابع انسانی

لیدا دبیری یکی از متخصصان باتجربه منابع انسانی در ایران است که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در این حوزه را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. او در حال حاضر به‌عنوان مشاور منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی و IT به فعالیت می‌پردازد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با این متخصص، به بررسی تحصیلات، مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

تحصیلات

لیدا دبیری مدرک کارشناسی مهندسی صنایع را از دانشگاه علم و صنعت دریافت کرده است. مقطع کارشناسی ارشد را نیز در دو رشته MBA مدیریت منابع انسانی و DBA تحول دیجیتال در دانشگاه تهران گذرانده است. علاوه بر این، خانم دبیری در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد روان‌شناسی صنعتی در دانشگاه تهران است.

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این بخش، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این متخصص منابع انسانی، خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت در شرکت «مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک»

لیدا دبیری مسیر حرفه‌ای خود را با فعالیت در شرکت «مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک» به‌عنوان مسئول سیستم و بهره‌وری پرسنل و تولید، آغاز کرد. این شرکت، به‌عنوان اولین شرکت ارائه‌کننده خدمات مهندسی، تحقیقاتی، آموزشی و اطلاع‌رسانی در صنایع لاستیک کشور، شناخته می‌شود. همکاری او با این شرکت، نزدیک به سه سال، به طول انجامید.

ادامه مسیر شغلی با فعالیت در شرکت سرو رایانه

او گام بعدی مسیر شغلی خود را با فعالیت در شرکت سرو رایانه برداشت. دبیری در این شرکت که بیش از ربع قرن در ارائه خدمات فناوری اطلاعات در حوزه مراکز داده تجربه دارد، به‌عنوان مدیر سیستم‌ها و روش‌ها و منابع انسانی، مشغول به کار شد. او نزدیک به 7 سال، در شرکت سرورایانه به فعالیت خود ادامه داد.

فعالیت در شرکت ایریکو به‌عنوان ERP Executive Manager

او در ادامه مسیر حرفه‌ای خود، نزدیک به یک سال در شرکت ایریکو به‌عنوان مدیر اجرایی ERP (سیستم‌های مکانیزه منابع انسانی) به فعالیت پرداخت. این شرکت به‌عنوان اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی، شناخته می‌شود.

فعالیت در شرکت پارس پویش به‌عنوان Senior Human Resources Manager

لیدا دبیری در ادامه فعالیت خود در حوزه منابع انسانی، به مدت 8 سال به همکاری با شرکت پارس پویش پرداخت. او به‌عنوان مدیر ارشد منابع انسانی، در این شرکت به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه داد.

همکاری با شرکت پگاه به‌عنوان Group Human Resources Manager

لیدا دبیری به‌عنوان مدیر منابع انسانی در شرکت پگاه، فعالیت خود در این حوزه را ادامه داد. این همکاری به مدت دو سال به طول انجامید.

مشاور منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی و IT

خانم لیدا دبیری بیش از 4 سال است که به‌عنوان مشاور منابع انسانی با شرکت‌های پتروشیمی و IT، همکاری می‌کند و در حال حاضر نیز به این فعالیت می‌پردازد.

برای مشاهده لینکدین لیدا دبیری کلیک کنید.

لیدا دبیری؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

لیدا دبیری که تجربه‌های موفقی در مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون لیدا دبیری، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های لیدا دبیری و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه