معرفی جلال نیک پیمان، مدیر منابع انسانی شرکت ملی شیمی کشاورز

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی جلال نیک پیمان، مدیر منابع انسانی شرکت ملی شیمی کشاورز

جلال نیک پیمان یکی از متخصصان حوزه منابع انسانی است که ضمن ارائه راه‌حل‌های منابع انسانی به کارفرمایان در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، درزمینه ارائه مشاوره‌های کاریابی به افراد جویای کار هم تخصص دارد.

ارائه مشاوره‌های تخصصی به مدیران منابع انسانی سازمان‌ها، از دیگر فعالیت‌های آقای نیک پیمان در این حوزه است. یکی از فعالیت‌های حرفه‌ای جلال نیک پیمان در حوزه منابع انسانی، مشارکت در برنامه‌های توسعه و آموزش نیروهای کاری است. همچنین ایشان به شکل تخصصی در حوزه ارتقای برند کارفرمایی فعالیت دارند.

کمپین back to work

تحصیلات جلال نیک پیمان

جلال نیک پیمان مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت نموده است. ایشان که در حوزه مدیریت دولتی تحصیلات خود را گذرانده است، در سال 2013 میلادی دوره کارشناسی ارشد خود را به پایان رسانده است.

آقای نیک پیمان با ادامه تحصیل در دانشگاه علامه طباطبایی، موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته مدیریت منابع انسانی از این دانشگاه شده است. همچنین ایشان دارای گواهینامه‌های مختلفی در حوزه منابع انسانی هستند که از آن جمله می‌توان به «گواهینامه ارزیابی استاندارد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران» و «گواهینامه ارزیابی اثربخشی آموزش از دانشگاه علامه طباطبایی» اشاره کرد.

سوابق کاری و تجربیات جلال نیک پیمان

از سوابق کاری و تجربیات آقای جلال نیک پیمان می‌توان به سابقه تدریس ایشان در دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد. ایشان در این دانشگاه به‌عنوان استاد مدعو، از سال 2018 میلادی تاکنون فعالیت دارند. همچنین آقای نیک پیمان هم‌اکنون در دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی، مشغول به تدریس هستند.

از دیگر سوابق کاری آقای جلال نیک پیمان می‌توان به سابقه فعالیت ایشان به‌عنوان رئیس آموزش و مدیریت عملکرد کارکنان در کارگزاری فارابی اشاره کرد. خوب است بدانید که کارگزاری فارابی یکی از کارگزاری‌های معتبر در کشور است که در سال 1397، ‌عنوان کارگزاری برتر را در بازار سرمایه از آن خود کرده است. این کارگزاری دارای بیش از 60 شعبه در سراسر کشور، 5 شریک تجاری استراتژیک و بیش از 30 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت است.

آقای جلال نیک پیمان علاوه بر سابقه فعالیت در این کارگزاری، از سال 2021 میلادی تاکنون در شرکت ملی شیمی کشاورز به‌عنوان مدیر منابع انسانی مشغول به فعالیت هستند. خوب است بدانید که شرکت ملی شیمی کشاورز یکی از شرکت‌های باسابقه در استان قزوین است که فعالیت‌ خود را از سال 1365، در شهر صنعتی البرز شروع کرده است.

آقای نیک پیمان با مدیریت فعالیت‌های منابع انسانی در شرکت ملی شیمی کشاورز، به گسترش کشاورزی پایدار و توسعه امنیت غذایی در کشور کمک قابل‌توجهی کرده است. این شرکت که دارای واحدهای مختلفی مانند واحد تحقیق و توسعه، واحد فنی و واحد کنترل کیفیت است، برای جذب و استخدام نیروهای کاری متخصص و بااستعداد، نیازمند مهارت‌ها و توانایی‌های آقای جلال نیک پیمان در حوزه مدیریت منابع انسانی است.

برای مشاهده لینکدین جلال نیک پیمان کلیک کنید.

جلال نیک پیمان و کمپین Back to Work جاب ویژن

رزومه نویسی یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که می‌تواند به کاریابی سریع‌تر و راحت‌تر کمک نماید. اگر بعد از ارسال رزومه به آگهی‌های استخدامی متعدد هنوز نتوانسته‌اید در شغل دلخواه خود استخدام شوید، شاید زمان آن رسیده است که به فکر اصلاح رزومه خود باشید.

با ارسال رزومه کاری خود به کمپین بک تو ورک (Back to work)، می‌توانید کیفیت رزومه خود را ارتقا دهید. کارشناسان باتجربه در حوزه منابع انسانی مانند جناب آقای جلال نیک پیمان، رزومه شما را بررسی کرده و با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم، نواقص موجود در رزومه کاری شما را برطرف خواهند کرد.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه