معرفی محمد مهدی دهقان، سرپرست توسعه فرایندهای منابع انسانی در شرکت کاریزما

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی محمد مهدی دهقان، سرپرست توسعه فرایندهای منابع انسانی در شرکت کاریزما

محمد مهدی دهقان یکی از کارشناسان باتجربه در حوزه منابع انسانی است که هم‌اکنون در گروه مالی کاریزما فعالیت دارد. آقای دهقان با شناسایی، جذب و استخدام نیروهای کاری متخصص و بااستعداد، به پیشرفت شغلی افراد مختلف و رشد سازمان‌ها کمک می‌کند.

علاوه بر فعالیت در حوزه جذب و استخدام، توسعه پروژه‌های مدیریتی در حوزه منابع انسانی هم جزء فعالیت‌های آقای دهقان است. از دیگر فعالیت‌های این متخصص منابع انسانی (Human Resources)، می‌توان به اجرای فرآیندهای همسوسازی کارکنان با سازمان‌ها و شرکت‌ها اشاره کرد.

توسعه فرآیندهای منابع انسانی و تحلیل رضایت شغلی کارکنان، ازجمله فعالیت‌های ضروری و مهم در حوزه منابع انسانی هستند که آقای محمد مهدی دهقان، در انجام این امور تخصص دارند. از دیگر زمینه‌های فعالیت آقای محمد مهدی دهقان در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، می‌توان به مدیریت عملکرد و طراحی مدل شایستگی اشاره کرد.

کمپین back to work

تحصیلات محمد مهدی دهقان

آقای محمد مهدی دهقان مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی مخابرات، از دانشگاه دولتی یزد دریافت کرده است. ایشان در سال 2014 میلادی لیسانس خود را دریافت کرده و در همین سال، در رشته مدیریت صنعتی به ادامه تحصیل پرداخته‌اند. آقای دهقان مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت صنعتی، از دانشگاه تهران دریافت کرده‌ است.

سوابق کاری و تجربیات محمد مهدی دهقان

محمدمهدی دهقان در جایگاه شغلی کارشناس منابع انسانی به مدت 11 ماه با شرکت زیتل همکاری داشته‌ است. خوب است بدانید که شرکت فرا برد داده‌های ایرانیان (زیتل)، ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت بی‌سیم است. این شرکت در حوزه ارائه خدمات اینترنت خانگی و سازمانی فعالیت دارد.

همچنین همکاری با شرکت گروه احسان در جایگاه شغلی متخصص حوزه جذب و استخدام، در سوابق کاری آقای محمد مهدی دهقان مشاهده می‌شود.
خوب است بدانید که آقای دهقان، پایه‌گذار و موسس سایت متاخلاق است. سایت متاخلاق یک سایت فروشگاهی است که در حوزه فروش و ارائه بسته‌های آموزشی فعالیت دارد. این سایت با ایجاد فرصت‌های یادگیری بهتر، در جهت دستیابی به یک زندگی شادتر و موفق‌تر فعالیت دارد.

هم‌اکنون آقای دهقان علاوه بر فعالیت در سایت متاخلاق، در گروه مالی کاریزما به‌عنوان سرپرست توسعه فرآیندهای منابع انسانی فعالیت دارد. خوب است بدانید که گروه مالی کاریزما، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای تخصصی در حوزه مدیریت دارایی است. این نهاد مالی ارائه‌دهنده متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری است.

آقای محمد مهدی دهقان با فعالیت در جایگاه سرپرست منابع انسانی در این نهاد تخصصی، به جذب نیروهای کاری متخصص در حوزه بازار سرمایه کمک می‌کند. به شکلی که فعالیت آقای دهقان در این حوزه، منجر به شناسایی و استخدام افراد متخصص و مجرب در جهت افزایش دارایی‌های افراد حقیقی و حقوقی شده است.

برای مشاهده لینکدین محمد مهدی دهقان کلیک کنید.

محمد مهدی دهقان و کمپین Back to Work جاب ویژن

نگارش یک رزومه کاری حرفه‌ای و استاندارد، اولین و مهم‌ترین اقدام شما برای کاریابی و تحقق رویای شغلی است. اگر علا رغم داشتن تجربیات کاری و مهارت‌های شغلی مختلف هنوز نتوانسته‌اید شغل ایده آل خود را پیدا کنید، بهتر است بررسی و اصلاح رزومه خود را به دست یک متخصص منابع انسانی بسپارید.

با ارسال نمونه رزومه کاری خود به کمپین بازگشت به کار (Back to work)، می‌توانید رزومه خود را اصلاح نموده و از مشاوره‌های متخصصان و مدیران منابع انسانی مانند جناب آقای محمد مهدی دهقان، استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه