معرفی مهدی میرهادی، مشاور منابع انسانی

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی مهدی میرهادی، مشاور منابع انسانی

مهدی میرهادی یکی از متخصصان باتجربه منابع انسانی است که بیش از 15 سال، سابقه فعالیت در این حوزه را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. او در حال حاضر به‌عنوان مشاور منابع انساني و مدرس مهارت‌های نرم، به فعالیت در این حوزه می‌پردازد.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با این متخصص، به بررسی تحصیلات، مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

تحصیلات

مهدی میرهادی، مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است. علاوه بر این، او دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.B.A.) از موسسه آموزشی بهار است.

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این بخش، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این متخصص منابع انسانی، خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت در شرکت Nokia Siemens Networks

وی مسیر حرفه‌ای خود را با فعالیت در شرکت Nokia Siemens Networks که شرکت چند ملیتی تجهیزات مخابراتی است، آغاز کرد. او بیش از 5 سال به فعالیت خود در این شرکت ادامه داد و در این مدت، موقعیت‌های شغلی مختلفی همچون Network Administrator و IT Engagement Manager را تجربه نمود.

ادامه مسیر حرفه‌ای به‌عنوان Recruiter & Consultant در گروه مشاوره رادمان

میرهادی در ادامه مسیر حرفه‌ای خود، بیش از دو سال با گروه مشاوره رادمان به‌عنوان Recruiter & Consultant (استخدام‌کننده و مشاور) همکاری کرد. این شرکت در زمینه مشاوره مدیریت منابع انسانی، آموزش مهارت‌های انسانی و استعدادیابی فعالیت می‌کند.

همکاری با شرکت Renault Iran به‌عنوان Human Resources Business Partner

او گام بعدی مسیر شغلی خود را با فعالیت در شرکت رنو ایران برداشت. مهدی میرهادی در شرکت رنو ایران به‌عنوان Human Resources Business Partner (شریک تجاری منابع انسانی) به فعالیت پرداخت. همکاری وی با این شرکت بیش از سه سال به طول انجامید.

فعالیت در مجتمع آموزشی رعد به‌‌عنوان Education, Employment & Rehabilitation Director

او در ادامه مسیر حرفه‌ای خود بیش از دو سال، به‌عنوان مدیر آموزش، اشتغال و توان‌بخشی در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، به فعالیت خود در حوزه منابع انسانی ادامه داد.

Soft Skills Trainer & HR Consultant به‌صورت فریلنسری

او در ادامه مسیر شغلی و فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی، بیش از 7 سال است که به‌عنوان مشاور منابع انساني و مدرس مهارت‌های نرم، به‌صورت فریلنسری با شرکت‌های مختلف همکاری می‌کند و در حال حاضر نیز به این فعالیت می‌پردازد.

برای مشاهده لینکدین مهدی میرهادی کلیک کنید.

مهدی میرهادی؛ یکی از همراهان کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

مهدی میرهادی که تجربه‌های موفقی در مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون مهدی میرهادی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های مهدی میرهادی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه