معرفی سمانه گلزاد، منتور منابع انسانی

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی سمانه گلزاد، منتور منابع انسانی

سمانه گلزاد از متخصصان فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه است. او فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی را به عنوان سرپرست منابع انسانی در شرکت نوین چرم آغاز کرد و در طول سال‌های فعالیت خود با شرکت‌های بزرگ و معتبری چون مبین نت و آواکتان قشم (جین وست) همکاری داشته است.

سمانه گلزاد که هم‌اکنون به صورت مستقل در حوزه منابع انسانی فعالیت می‌کند، در ارائه مشاوره مرتبط با منابع انسانی، مربیگری و منتورینگ HR، شناسایی و جذب افراد بااستعداد، مدیریت استعدادها، انجام مصاحبه، آموزش و توسعه شغلی، مدیریت و ارزیابی عملکرد، ارتقای برند کارفرمایی و مدیریت تغییر تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

سمانه گلزاد در دوره کارشناسی رشته حقوق در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. او پس از پایان دوره کارشناسی، تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته مدیریت منابع انسانی در دانشگاه هامبورگ ادامه داد. سمانه گلزاد همچین دارای مدرک ارشد رشته MBA گرایش منابع انسانی از دانشگاه تهران است.

سوابق کاری سمانه گلزاد

سرپرست منابع انسانی- نوین چرم

مسیر کاری حرفه‌ای سمانه گلزاد در حوزه منابع انسانی، از سال 91 و با همکاری به عنوان سرپرست منابع انسانی نوین چرم آغاز شد. او در مدت همکاری دو ساله خود با برند نوین چرم، مسئول ارتقای برند کارفرمایی و امور مرتبط با جذب و استخدام کارمندان بوده است.

شریک تجاری HR- مبین نت

سمانه گلزاد در سال 94 همکاری خود با شرکت مبین نت را به عنوان شریک تجاری منابع انسانی آغاز کرد. او در حدود 3 سال و نیم در این سمت شغلی با مبین نت همکاری داشته و در این مدت مسئولیت جذب و استخدام بخش فنی، حل مساله، مدیریت عملکرد و مربیگری منابع انسانی را برعهده داشت.

Senior Human Resources Recruiter- آواکتان قشم (جین وست)

در سال 98، سمانه گلزاد به عنوان Senior Human Resources Recruiter همکاری خود را با شرکت آواکتان قشم (جین وست) آغاز کرد. او در مدت 1 سال و 4 ماه همکاری خود با این برند پوشاک، مسئولیت مدیریت تغییر، مدیریت امور منابع انسانی و جذب و استخدام کارکنان را برعهده داشت.

Senior Talent Acquisition Specialist- والکس

سمانه گلزاد در سال 99 به عنوان Senior Talent Acquisition Specialist همکاری خود را در حوزه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها با شرکت والکس آغاز کرد. والکس، یک پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که در شهر آنکارا واقع شده است.

Senior Talent Acquisition Specialist- فینیکس

در سال 1400، سمانه گلزاد به عنوان Senior Talent Acquisition Specialist فعالیت خود را در حوزه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها در شرکت فینیکس ادامه داد. شرکت فینیکس در شهر آنکارا واقع شده و فعالیت آن در حوزه معاملات آنلاین ارز دیجیتال است.

Talent Acquisition Manager/ HR Manager/ Recruiter- فریلنس

سمانه گلزاد پس از حدود 10 سال فعالیت در حوزه منابع انسانی و بعد از پایان همکاری با شرکت فینیکس، فعالیت خود در این حوزه را به صورت مستقل ادامه داده است. او در حال حاضر در حوزه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، ارائه مشاوره درباره امور مرتبط با منابع انسانی و پیشبرد فرآیند جذب و استخدام و آنبوردینگ به صورت مستقل با شرکت‌ها و سازمان‌های ایران و ترکیه همکاری می‌کند.

برای مشاهده لینکدین سمانه گلزاد کلیک کنید.

سمانه گلزاد و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل سمانه گلزاد بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. سمانه گلزاد و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه