معرفی محمدمهدی پیروزان Senior HRBP Manager در ایرانسل

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی محمدمهدی پیروزان Senior HRBP Manager در ایرانسل

محمدمهدی پیروزان از متخصصان فعال و باتجربه حوزه منابع انسانی است که از سال 88 تاکنون، به ارائه مشاوره و مدیریت منابع انسانی در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله مبین نت و ایرانسل فعالیت داشته است. او دارای مدرک دکترای DBA در زمینه منابع انسانی و گواهینامه ACTP در زمینه مربیگری است.

محمدمهدی پیروزان در حوزه مشاوره و مربیگری HR، توسعه منابع انسانی، پیشبرد فرآیندهای منابع انسانی، شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، طراحی و اجرای سیستم‌های مدیریت منابع انسانی، مدیریت تغییر، ارزیابی کارکنان، مدیریت استراتژیک، مدیریت عملکرد، قوانین استخدامی، مصاحبه و مدیریت رویداد تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

محمدمهدی پیروزان دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه شاهد است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد این رشته در دانشگاه قزوین ادامه داده است. محمدمهدی پیروزان همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA، گرایش منابع انسانی و دکترای مدیریت منابع انسانی از دانشگاه تهران است.

سوابق کاری محمدمهدی پیروزان

سرپرست دپارتمان منابع انسانی- شرکت ساختمانی بلند طبقه

مسیر کاری حرفه‌ای محمدمهدی پیروزان در حوزه منابع انسانی از سال 93 با فعالیت به عنوان سرپرست دپارتمان منابع انسانی در “شرکت ساختمانی بلند طبقه” آغاز شد. این شرکت مجری انواع پروژه‌های سرمایه گذاری، طراحی، تامین، ساخت و راهبری در حوزه‌های عمرانی و صنعتی در سطح کشور است. همکاری محمدمهدی پیروزان با این شرکت در حدود 1 سال و 3 ماه ادامه پیدا کرد.

HR Senior Expert (Team Leader)- مبین نت

پس از اتمام همکاری با شرکت بلند طبقه، محمدمهدی پیروزان در اواسط سال 94 همکاری خود را با شرکت مبین نت به عنوان HR Senior Expert (Team Leader) آغاز کرد. او به مدت 1 سال و نیم با شرکت ارتباطات مبین نت همکاری داشته است.

HR Senior Expert (Team leader)- پرداخت نوین آریان

در اواخر سال 95 و همزمان با کار در شرکت مبین نت، محمدمهدی پیروزان به عنوان HR Senior Expert (Team leader) شرکت پرداخت نوین آریان مشغول به فعالیت شد. او پس از اتمام همکاری با شرکت مبین نت، تا سال 97 به همکاری خود با پرداخت نوین آریان ادامه داد.

مدیر منابع انسانی- بهپرداز سامانه همراه اول (بهسا)

محمدمهدی پیروزان در اواخر سال 97 و پس از پایان همکاری با پرداخت نوین آریان، به عنوان مدیر منابع انسانی شرکت بهپرداز سامانه همراه اول، به فعالیت خود در حوزه HR ادامه داد. همکاری او با این شرکت به مدت 1 سال و نیم ادامه پیدا کرد.

HR Business Partner Senior Manager- ایرانسل

محمدمهدی پیروزان پس از پایان همکاری با شرکت بهسا، به عنوان HR Business Partner Manager همکاری خود را با شرکت ایرانسل آغاز کرد. او پس از 1 سال و نیم فعالیت در این سمت شغلی به عنوان  HR Business Partner Senior Managerبه همکاری خود با ایرانسل ادامه داد و هم‌اکنون در این موقعیت شغلی فعالیت دارد.

برای مشاهده صفحه لینکدین محمدمهدی پیروزان کلیک کنید.

محمدمهدی پیروزان و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل محمدمهدی پیروزان بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. محمدمهدی پیروزان و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه