معرفی سپیده دلجو، سرپرست جذب و آموزش و توانمندسازی در مبین نت

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی سپیده دلجو، سرپرست جذب و آموزش و توانمندسازی در مبین نت

سپیده دلجو از متخصصان باتجربه حوزه منابع انسانی با بیش از 11 سال سابقه کار در این حوزه است. او دارای مدرک ارشد مدیریت و MBA است و در حوزه جذب و استخدام، آموزش و توانمندسازی کارکنان و توسعه منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

سپیده دلجو دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت و همچنین مدرک MBA است.

سوابق کاری سپیده دلجو

مسیر کاری سپیده دلجو از سال 86 به عنوان پشتیبان فنی شرکت شاتل آغاز شد. او به دلیل علاقه‌ به حوزه منابع انسانی و گذراندن دوره‌های آموزشی و مطالعه کتب متعدد در این حوزه، در سال 90 مسیر شغلی خود را تغییر داده و پس از 4 سال به همکاری خود با شرکت شاتل پایان داد. او در سال 90 به عنوان “کارشناس توسعه سرمایه انسانی” همکاری خود را با شرکت ارتباطات مبین نت آغاز نمود و در حال حاضر “سرپرست جذب و استخدام و آموزش” این شرکت است.

سپیده دلجو در طول 11 سال همکاری خود با شرکت مبین نت، مسئولیت آموزش و توانمند سازی، مدیریت عملکرد و برنامه ریزی، توسعه تجربه کارکنان و پیشبرد فرآیند جذب و استخدام این شرکت را بر عهده داشته است.

برای مشاهده لینکدین سپیده دلجو کلیک کنید.

سپیده دلجو و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل سپیده دلجو بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. سپیده دلجو و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه