معرفی مونا قائمی، متخصص منابع انسانی

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی مونا قائمی، متخصص منابع انسانی

مونا قائمی یکی از متخصصان حوزه منابع انسانی با سابقه کار طولانی در حوزه جذب و استخدام است. ایشان با جذب مدیران کلیدی و نیروهای کاری متخصص در دوران کاری خود، نقش موثری در توسعه شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف داشته است.

ازآنجایی‌که بخش قابل‌توجهی از فعالیت‌های حرفه‌ای خانم مونا قائمی در ارتباط با حوزه‌هایی مانند تلکام، بانکداری و فناوری اطلاعات بوده است، می‌توان ایشان را به‌عنوان یکی از متخصصان منابع انسانی برای جذب نیروهای بااستعداد و کارآمد در این حوزه‌ها معرفی نمود.

کمپین back to work

معمولا شرکت‌ها با استخدام نیروهای کاری متخصص می‌کوشند ضمن انجام درست فعالیت‌ها، در هزینه‌های استخدامی خود صرفه‌جویی کنند. مونا قائمی یکی از مدیران منابع انسانی در تهران است که با تسلط کامل به حوزه جذب و استخدام افراد ماهر و باتجربه، می‌تواند به‌خوبی شرکت‌ها را در دستیابی به اهداف منابع انسانی خود یاری نماید.

در سوابق کاری مونا قائمی، فعالیت در حوزه هدهانتیگ هم مشاهده می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها ناچار هستند برای تأمین نیروی متخصص موردنیاز خود، به دنبال جذب متخصصان فعال در سایر شرکت‌ها باشند. خانم مونا قائمی به دلیل داشتن آشنایی کافی با بازار کار و مشاغل حوزه‌هایی مانند‌ فناوری اطلاعات و بانکداری، بهترین گزینه برای کمک به سازمان‌ها در این زمینه است.

تحصیلات مونا قائمی

خانم مونا قائمی دارای مدرک کارشناسی در رشته علوم اجتماعی، از دانشگاه علامه طباطبایی است. ایشان بعد از اخذ مدرک کارشناسی خود در سال 2012 میلادی، در همین رشته در دانشگاه علامه طباطبایی ادامه تحصیل داده‌ است. مونا قائمی در سال 2016 میلادی، موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود شده‌ است.

ایشان اخیرا به‌منظور افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی خود در حوزه منابع انسانی، در دوره‌هایی مانند طراحی شغل و تحلیل شغل شرکت کرده است. همچنین خانم مونا قائمی با شرکت در دوره آموزشی پاداش و مزایا، بر دانش و مهارت‌های خود در حوزه منابع انسانی افزوده است.

سوابق کاری و تجربیات مونا قائمی

در سوابق کاری مونا قائمی، همکاری با انتشارات خیلی سبز مشاهده می‌شود. همچنین ایشان دارای سابقه کاری در حوزه منابع انسانی در شرکت‌هایی مانند اسنپ تریپ و پیک برتر هستند. همکاری با شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در جایگاه شغلی کارشناس ارشد جذب و استخدام، از دیگر تجربه‌های کاری خانم مونا قائمی است.

هم‌اکنون مونا قائمی در شرکت نقش اول کیفیت، به‌عنوان مدیر حوزه جذب و استخدام مشغول به فعالیت است. خوب است بدانید که شرکت نقش اول کیفیت، درزمینه ارائه سرویس‌های مخابراتی و فناوری اطلاعات فعالیت دارد.

این شرکت دارای سابقه بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه است. خانم مونا قائمی در سال‌های اخیر با جذب و استخدام نیروهای متخصص و کارآمد در شرکت نقش اول کیفیت، نقش برجسته‌ای در پیشبرد فعالیت‌های خدماتی این شرکت معتبر داشته است.

برای مشاهده لینکدین مونا قائمی کلیک کنید.

مونا قائمی و کمپین بک تو ورک جاب ویژن

بررسی‌ها نشان می‌دهد که کارجویانی که دارای یک رزومه استاندارد و حرفه‌ای هستند، سریع‌تر می‌توانند در شغل موردنظر خود استخدام شوند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای اصلاح و ویرایش رزومه خود، نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید.

در این صورت می‌توانید نواقص احتمالی موجود در رزومه کاری خود را شناسایی کرده و از نظرات کارشناسان خبره در حوزه منابع انسانی مانند خانم مونا قائمی، برای بهبود رزومه کاری خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه