معرفی سایه زارعی، مدیر منابع انسانی در مرکز نوآوری زرین نو

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی سایه زارعی، مدیر منابع انسانی در مرکز نوآوری زرین نو

سایه زارعی از فعالین باتجربه حوزه منابع انسانی است که در سال‌های فعالیت خود با شرکت‌های بزرگ و مطرحی چون علی بابا، کافه بازار و استیل البرز همکاری داشته است. او که در رشته روانشناسی تحصیل کرده است، از این علم در جهت درک بهتر مسائل انسانی و حل مشکلات و همچنین طراحی و اجرای برنامه‌های مرتبط با منابع انسانی بهره برده است.

سایه زارعی در زمینه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، بررسی عملکرد، تحلیل سطح رضایت کارکنان، ارائه مشاوره درباره امور و مسائل ارتباطی کارکنان، بررسی نیازهای آموزشی سازمانی و فردی، روحیه بخشی و افزایش بهره‌وری و مربیگری در حوزه منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

سایه زارعی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه علامه طباطبایی است. او پس از اتمام دوره کارشناسی، تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته روانشناسی عمومی در دانشگاه پیام نور ادامه داد.

سوابق کاری سایه زارعی

متخصص جذب و استخدام- گروه استیل البرز

سایه زارعی پس از کسب تجربه در حوزه روانشناسی بالینی، مسیر حرفه‌ای خود در منابع انسانی را در سال 93 با فعالیت به عنوان متخصص جذب و استخدام در شرکت استیل البرز آغاز کرد. او در حدود 2 سال همکاری خود با این شرکت، وظیفه پیشبرد امور جذب و استخدام افراد براساس برنامه‌ها و اهداف شرکت را برعهده داشت.

Internal Communication/Employer Branding Supervisor- سفرهای علی بابا

مسیر حرفه‌ای سایه زارعی در حوزه منابع انسانی، با فعالیت به عنوان متخصص جذب و استخدام شرکت سفرهای علی بابا در سال 95 ادامه پیدا کرد. او پس از 7 ماه فعالیت در این سمت، به عنوان سرپرست جذب و استخدام به فعالیت خود در این شرکت ادامه داد. در سال 97 و پس از دو سال فعالیت به عنوان سرپرست جذب و استخدام، سایه زارعی به موقعیت شغلی Internal Communication/Employer Branding Supervisor در شرکت علی بابا ارتقا پیدا کرد و تا سال 99 در این موقعیت شغلی فعالیت داشت. او در طول فعالیت خود تحت این عنوان شغلی، مسئولیت بررسی و تشخیص نیازهای ارتباطی و تاثیرگذار بر تجربه کارکنان در پروژه‌های کاری، تحلیل رضایت کارکنان و به‌کارگیری استراتژی‌های بهبود، طراحی و اجرای جشن‌های مرتبط با کارکنان و ارائه مشاوره مرتبط با مسائل ارتباطی به کارکنان را برعهده داشت.

شریک تجاری منابع انسانی (HRBP)- کافه بازار

سایه زارعی از سال 99 به عنوان شریک تجاری منابع انسانی همکاری خود را با شرکت کافه بازار آغاز کرد. او در مدت 2 سال همکاری خود با کافه بازار، مسئولیت تجزیه و تحلیل روندها و معیارها با مشارکت گروه منابع انسانی برای توسعه راه حل، برنامه‌ها و سیاست‌ها، همکاری نزدیک با مدیریت و کارکنان برای بهبود روابط کاری، ایجاد روحیه و افزایش بهره‌وری و شناسایی نیازهای آموزشی برای واحدهای تجاری و نیازهای مربیگری فردی برای کارکنان را برعهده داشت.

مدیر منابع انسانی- مرکز نوآوری زرین نو

در سال 1401، سایه زارعی به عنوان مدیر منابع انسانی، همکاری خود را با مرکز نوآوری زرین نو آغاز کرد. مرکز نوآوری زرین نو شتابدهنده کسب و کارهای فناوری و اینترنت محور است که به ارائه خدمات پشتیبانی عملیاتی و فنی برای استارتاپ‌ها و کمک به جذب سرمایه و رشد و توسعه آن‌ها در سطح بین‌المللی می‌پردازد.

برای مشاهده لینکدین سایه زارعی کلیک کنید.

سایه زارعی و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل سایه زارعی بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. سایه زارعی و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه