راهنمای مدیریت درونگراهای آرام و برونگراهای پر سر و صدا در محیط کار
به عنوان یک مدیر، هدف اصلی شما باید این باشد که به کارمندان خود کمک کنید با بالاترین سطح انرژی، […]
به عنوان یک مدیر، هدف اصلی شما باید این باشد که به کارمندان خود کمک کنید با بالاترین سطح انرژی، […]
تصویری که یک سازمان در ذهن تمامی فعالان بازار کار از خود میسازد یکی از مهمترین شاخصهایی است که سازمانهای […]
شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که زمانی تصمیم به تعدیل نیرو گرفته باشید. احساس خود را […]
احتمالا شما هم پس از مرور مطلب لزوم برند کارفرمایی و مفاهیم کلیدی آن، تصمیم گرفتید این مطلب را هم […]
سرمایه گذاری بر روی برند کارفرمایی در ایران چقدر ضروری است؟ چندی پیش با مدیر یکی از استارتآپهای مشهور کشور […]
در دنیای کنونی و با پیشرفت تکنولوژی، سازمانها بر سر جذب کارکنان بااستعداد به شدت رقابت میکنند. در این راستا […]
در دنیای کسب وکار امروز، شکی نیست که ارزشمندترین دارایی هر سازمان، نه پول است و نه تجهیزات؛ دیگر اینها […]
حتما شما هم روزهایی را که کارمندان با ترس و واهمه به شرکت میآمدند را به خاطر میآورید. به خصوص […]
استراتژی استخدام در یک سازمان باید به گونهای باشد که تنوع و گوناگونی منابع انسانی (Diversity) در سطح سازمان مشهود […]