با بهترین کانال استخدام ایران آشنا شوید!

نوشته شده توسط امیر ظاهری
زمان مطالعه: 5دقیقه
با بهترین کانال استخدام ایران آشنا شوید!

امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، تلگرام و … اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما پیدا کرده‌اند. خیلی از مردم تقریبا برای پاسخ به هر سوالی که برایشان پیش می‌آید یا هر مشکلی که با آن مواجه می‌شوند، به شبکه‌های اجتماعی رجوع می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که جامعه‌ی ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بیکاری است. شبکه‌های اجتماعی برای این مشکل نیز راه حلی دارند: کانال استخدام.

استخدام

شبکه‌ی اجتماعی تلگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در کشور است که علی‌رغم فیلترینگ، تقریبا همه‌ی ایرانی‌ها از آن استفاده می‌کنند. یکی از امکانات جالب این اپلیکیشن، امکان ساخت کانال و عضویت کاربران در این کانال‌ها است.

کاربرد اصلی کانال‌های تلگرام، اطلاع‌رسانی در رابطه با حوزه‌هایی است که اخبار آن‌ها به سرعت به روز می‌شود. یکی از این حوزه‌ها، کاریابی است. روزانه تعداد زیادی فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌شود و کارفرمایان از روش‌های مختلفی برای اطلاع رسانی در رابطه با این فرصت‌های شغلی استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها استفاده از کانال‌های تلگرامی است.

سایت استخدام جاب ویژن نیز دارای یک کانال استخدام است که روزانه تعداد زیادی فرصت شغلی در آن ثبت می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با کانال و ربات جاب ویژن در تلگرام توضیحاتی را تقدیم شما کنیم.

استفاده از کانال استخدام چه مزیتی دارد؟

مزایای استفاده از کانال استخدام

اگر می‌خواهید جزء اولین نفرهایی باشید که از فرصت‌های شغلی خبردار می‌شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما در یک کانال کاریابی عضو شوید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های عضویت در چنین کانال‌هایی این است که آگهی‌های شغلی به سرعت در آن‌ها به روز‌رسانی می‌شوند و برای شما نوتیفیکیشن ارسال می‌شود. حتی اگر نوتیفیکیشن کانال را خاموش کنید، از آن‌جایی که احتمالا وقت زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنید، احتمال اینکه فرصت ارسال رزومه برای یک فرصت شغلی خوب را از دست بدهید، بسیار پایین است. البته این روش باید به عنوان یک روش تکمیلی در فرآیند کاریابی مورد استفاده قرار بگیرد و نباید برای پیدا کردن فرصت شغلی مناسب خود، فقط به این روش متکی باشید.

مطلب مرتبط: تناسب بین شغل و شخصیت و تاثیر آن بر رضایت شغلی

مزیت دیگر عضویت در این کانال‌های کاریابی این است که شما هر جایی که باشید، از طریق گوشی خود به راحتی به آن‌ها دسترسی دارید و نیازی به استفاده از مرورگر گوشی که تجربه‌ی کاربری ضعیف‌تری در مقایسه با اپلیکیشن‌های موبایل شبکه‌های اجتماعی دارد، نیستید.

استخدام

معمولا آگهی‌هایی که در این کانال‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند، دارای شماره تماس یا لینک‌های فعال هستند. در صورتی که در آگهی، شماره تماس درج شده باشد، با یک کلیک روی آن می‌توانید با آن شماره تماس بگیرید و درخواست همکاری خود را مطرح کنید. اگر آگهی دارای لینک باشد، با کلیک کردن روی آن به صفحه‌ی ارسال رزومه هدایت می‌شوید.

با استفاده از این روش کاریابی، تقریبا تمامی آگهی‌های استخدامی منتشر شده در آن کاریابی را مشاهده می‌کنید. این در حالی است که اگر صرفا به صفحه‌ی وب‌سایت یک کاریابی آنلاین مراجعه کنید، ممکن است خیلی از آگهی‌ها را از دست بدهید.

با استفاده از چنین کانال‌هایی نیازی به مراجعه‌ی حضوری به کاریابی‌های زیر نظر اداره‌ی کار، رفاه و تعاون اجتماعی نیز نخواهید داشت و خیلی راحت می‌توانید در منزل خود، به جستجوی کار بپردازید.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با کانال و ربات jobvision در تلگرام آشنا کنیم و به شما بگوییم که عضویت در آن‌ها چه مزایایی برای شما دارد.

مطلب مرتبط: راهنمای جامع استخدام؛ شغل مناسب خود را پیدا کنید و آن را به چنگ بیاورید!

چرا از کانال جاب ویژن برای پیدا کردن شغل استفاده کنیم؟

چرا از کانال استخدام جاب ویژن استفاده کنیم؟

پلتفرم جاب ویژن یکی از کامل‌ترین پلتفرم‌ها برای پیدا کردن آگهی‌های شغلی در کشور است. سایت استخدام جاب ویژن، در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها از جمله کانال و ربات تلگرام بسیار فعال است. کانال استخدام jobvision@ در تلگرام را می‌توان در نوع خودش، یکی از بهترین‌ها در کشور دانست. شما می‌توانید با هر میزان سابقه کار در این کانال، فرصت‌های شغلی مناسب خود را پیدا کنید و فقط با یک کلیک روی لینک موجود در آگهی، به صفحه‌ی اصلی آن آگهی شغلی در وب‌سایت جاب ویژن هدایت می‌شوید و می‌توانید در آن صفحه، برای آن آگهی رزومه ارسال کنید. در این کانال می‌توانید آگهی‌های شغلی معتبرترین شرکت‌های کشور را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید جزء اولین نفری باشید که از آگهی‌های شغلی با خبر می‌شوید و زودتر از بقیه برای آن‌ها رزومه ارسال می‌کنید، عضویت در این کانال تلگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شما به راحتی می‌توانید با ادمین کانال استخدام جاب ویژن (jobvisionadmin@) ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را از او بپرسید. این کانال که در حال حاضر بیش از 61 هزار نفر عضو دارد، علاوه بر آگهی‌های شغلی، اطلاعات دیگری در رابطه با فرآیند استخدام، قوانین کار و … در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانند بسیار مفید باشند.

مطلب مرتبط: هرآنچه کارجویان باید در رابطه با فرم استخدام بدانند به همراه نمونه فرم‌ استخدامی

آشنایی با ربات تلگرام جاب ویژن

ربات تلگرام جاب ویژن

پلتفرم کاریابی جاب ویژن علاوه بر کانال استخدام یک ربات نیز در تلگرام دارد که با عضویت در آن، آگهی‌هایی که خاص شما هستند، برایتان ارسال می‌شوند. در شروع عضویت در این ربات، سوالاتی از شما پرسیده می‌شود و این ربات تلگرام بر اساس پاسخ‌هایی که به این سوالات می‌دهید، تقریبا به طور هفتگی، آگهی‌های شغلی را که تناسب زیادی با شرایط شما دارند، برایتان ارسال می‌کند. شما با یک کلیک روی لینک موجود در هر یک از این آگهی‌ها به صفحه‌ی آن آگهی در وب‌سایت جاب ویژن هدایت خواهید شد و پس از مطالعه‌ی کامل آگهی می‌توانید برای آن، رزومه ارسال کنید. برای اینکه سریع‌تر از آگهی‌های شغلی مطلع شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر ربات jobvision، در کانال استخدام جاب ویژن نیز عضویت داشته باشید.

آی دی ربات جاب ویژن در تلگرام: jobvisionir_bot@

کانال استخدام تهران

تعداد زیادی کانال استخدام تهران وجود دارد که خیلی از آن‌ها چندان معتبر نیستند و آگهی‌های شغلی متعلق به شرکت‌های غیرمعتبر را به اشتراک می‌گذارند. کانال استخدام جاب ویژن روزانه آگهی‌های استخدام بسیار زیادی را در رشته‌های مختلف در شرکت‌های معتبر تهران منتشر می‌کند و بهتر است به جای اینکه در چندین کانال مختلف استخدامی عضو باشید، تنها در کانال jobvision در تلگرام عضو شوید تا سریع‌تر از هر کانال دیگری، آگهی‌های شغلی شهر تهران برای شما ارسال شود. برای اینکه آگهی‌های ارسالی با رزومه‌ی شما تطبیق داشته باشند، به شما توصیه می‌کنیم که حتما در کنار عضویت در کانال تلگرام جاب ویژن در ربات آن نیز عضو شوید.رزومه ساز

کانال استخدام دولتی

از آن‌جایی که دولت به دستگاه‌های خود دستور داده است تا از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت کنند، پیدا کردن یک کانال استخدام دولتی در تلگرام کار بسیار دشواری است. به علاوه، این کانال‌ها معمولا فعالیت چندان زیادی ندارند. ربات و کانال استخدام jobvision آگهی‌های شغلی دولتی را نیز منتشر می‌کنند.

جمع‌بندی

امروزه شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما دارند. خیلی از مردم در این شبکه‌ها به دنبال شغل هستند. عضویت در یک کانال استخدام راهی بسیار سریع و راحت برای پیدا کردن شغل است و در حال حاضر، بهترین کانال تلگرام ایرانی که آگهی‌های استخدام بسیار متنوع و متعددی را به اشتراک می‌گذارد، کانال تلگرام جاب ویژن است که با کمک ربات جاب ویژن، به روز‌ترین آگهی‌های شغلی شرکت‌های معتبر را برای شما ارسال می‌کند. شما با عضویت در کانال استخدام و ربات jobvision می‌توانید آگهی‌های شغلی شرکت‌های معتبر دولتی و خصوصی در کمترین زمان ممکن از انتشار آن‌ها ببینید و برای آن‌ها رزومه ارسال کنید.

نویسنده

دسته بندی :
جاب‌ویژن
بدون دیدگاه